# Nemokamos verslo valdymo sistemos

Verslas internete dažniausiai nėra sunkiai valdomas pirmuosius metus, gal pradžioje būna šiek tiek daugiau įtampos, bet vėliau rutina nusistovi ir problemų tai nekelia. Tačiau, vėliau, įgauta patirtis nurodo fokusuotis ties daugiau darbų, didesnės apimties ir sudėtingumo, dažniausiai stengiantis įgyventinti didelės apimties projektus, plėtros etapus ar pan. tam ir būna skiriamas visas dėmesys.

Juk sakoma, jei projekto vadovas, skiria dėmesį sąskaitų tvarkymui, tai kas tuomet po galais rūpinasi, kad verslas generuotų pajamas ir augtų?

Ne visi gali sau leisti samdytis komandą pradiniuose etapuose, todėl tenka ieškoti išeičių ir pažvelgti į situaciją kūrybingai. Kas yra svarbiausia vadovui? Geri sprendimai. Kaip padaryti sprendimą? Turėti informaciją. Kad ją turėti, reikia agreguoti, na, o, kad informaciją agreguoti, reikia sistemos.

Ilgai naršiau ieškodamas tinkamos ir nemokamos verslo valdymo sistemos informacijos agregavimui, istorijos išliekamumui apie praeityje priimtus sprendimus. Radau kelias apačioje trumpai jas aprašysiu, bet tikrai rekomenduoju išbandyti jas abi, nes kartais kas vienam intuityviai patogu, kitam gali būti visiškas chaosas.

Pirmasis ko gero ir atrodantis patogiausiai yra WP ERP, kaip jau supratot iš pavadinimo, ši sistema yra WordPress turinio valdymo sistema grįsta, todėl instaliuojama kaip įskiepis, yra patogi, leidžia rašyti sąskaitas, turėti CRM modulį, bei HR sistemą, kuri leidžia priimti darbuotojus, mokėti algas, išleisti atostogų, skaičiuoti išdirbtą laiką. Esant reikalui, yra platus pasirinkimas patobulinimo modulių, kas reiškia, kad kai jūsų verslas išaugs, potencialo sistemos plėtrai daug. Nuoroda: https://wperp.com/free/

Frontaccounting tikrai antroji vieta šiai sistemai ne dėl funkcionalumo trūkumo, o kaip tik, verslui žengiančiam pirmus žingsius VVS sistemų paieškose, ši atrodo, gal kiek per daug rimta ir reikalaujanti įvairiausių duomenų sekimo ar agregavimo. Priklausomai nuo verslo specifikos, jei tai fizinis verslas pardavinėjantis fizines prekes, galima prijungti skanerį, vesti likučių ataskaitą, inventoriaus, žmonių, atlyginimų ir dar begalė. Sistemos valdymas gana sudėtingas, apsipratus vistiek tenka ieškoti reikiamos funkcijos, todėl nepakankamai intuityvu. Nuoroda: https://frontaccounting.com/wb3/pages/download.php

Dolibarr rimtas reikalas reikalaujantis jau kiek specifinių žinių, vėl gi, trečią vietą gauną dėl funkcionalumo sudėtingumo, nors kaikurias funkcijas galima tiesiog išjungti iki kol nėra poreikio. Šiai sistemai, duočiau ir antrają vietą jei ne prastai atrodantis raportavimo vizualas. Nuoroda: https://www.dolibarr.org/downloads

Rašyti komentarą