# Socialinių tinklų valdymas

Socialinių tinklų valdymas

Socialiai tinklai šiandien yra vienas iš pagrindinių elementų norit pranešti apie savo prekę ar paslaugą. Todėl tinkamas jų valdymas gali lemti didžiają dalį verslo pasisekimo. Trumpai apžvelgsime įrankius kuriuos galima naudoti verslo plėtrai socialiniuose tinkluose, ir keletą kitų būdų bei gudrybių kurie gali palengvinti plėtrą socialinėje erdvėje. Kituose straipsniuose aptarsime kaip matuoti rezultatą jį vertinti ir koreguoti veiksmus.

Įrankiai kuriuos verta išbandyti soc. tinklų valdymui

1. Later.com
Šia platformą naudoju realiai visuose projektuose kuriuose dalyvauju ir esu atsakingas už plėtrą, pagrindinis minusas – tai yra nemokama paskyra turi apribojimus, t.y. vienai dienai galima suplanuoti tik vieną įrašą, o tai daryti į priekį galima dviems savaitėms, jei ne šie du punktai, drąsiai galėčiau teigti, jog geresnio įrankio socialinių tinklų įrašų planavimui neteko naudoti. Tačiau, net ir nepaisant to, jog norint šį įrankį išnaudoti 110% socialinių tinklų plėtrai reikėtų užsisakyti mokamą prenumeratą, daugumai projektų tikrai pakanka vieno įrašo per dieną, na o planavimo galimybė dviems savaitėms į priekį, taip pat nėra tai, kas turėtų sustabdyti.

Įrankio galimybės, ganėtinai plačios, arba bent jau tos kurios pačios svarbiausios galima susieti Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest. Pats išskirčiau kaip svarbiausią Instagram, tačiau ne mažiau svarbus ir Facebook, nors pastarojo įrašus galima planuoti ir facebook paskyroje, tačiau, jeigu turite užsisakę Later premium prenumeratą, galite stebėti statistiką vienoje vietoje, bei kurti įrašų talpinimo strategijas, įrankis suteikia galimybę naudoti aplikaciją telefone, kas gerokai palengvina darbą bei prieigą betkurioje vietoje.

2. Postify.com

Įrankis tikrai patogus, premium plano kainos taip pat atrodo prieinamos vertinant jog įrankis yra tikrai profesionaliai sukurtas. Socialinių tinklų prieiga yra kiek platesnė nei Later.com čia jau galima prijungti taip pat ir Linkedin, bei VK, na ir žinoma Facebook bei Instagram. Pačio įrankio detaliai naudoti neteko, tai buvo pirminis įrankis kol atradau kas man tinka labiausiai. Pagrindinį minusą išskirčiau, jog šiame įrankyje negalima planuoti daugiau nei 10 įrašų į priekį. Įrašų statusą galima stebėti parsisiuntus programėlę telefone. Nusprendus investuoti į socialinių tinklų plėtrą, įrankis siūlo tikrai dideles galimybes, pasirinkus vidutinį planą galite planuoti iki 1 000 įrašų, apjungti 30 socialinių paskyrų. Patogu dar ir tai, jog įrankis siūlo ir idėjas įrašams, nors pastarosios nėra labai tinkamos dauguma atvėjų, tačiau pritrūkus idėjų, čia tikrai kažką rasite.

3. Hootsuite.com

Įrankis yra tikrai puikus, galima apjungti net iki 35 socialinių paskyrų su pigiausiu planu, naudojimo palaikymas „live chat“, informacijos sekimas, profesionalūs analitikos įrankiai. Trumpiau tariant, jei marketingo investicijos pakankamai didelės, arba verslas nėra „jaunas“ įrankis tikrai tobulas. Na o smulkiesiems, įrankio kaina yra 29 doleriai per mėnesį, ir susimokėti reikia metams į priekį. Pačiam įrankio naudoti neteko, tačiau tai tikrai bus sekantis įrankis kuris bus naudojamas įsivažiavus projektams kuriuose dalyvauju bei administruoju.

Trumpai apžvelgėme Internetinis.lt TOP 3 įrankius socialinių tinklų valdymui, kurie yra labai svarbus kuriant tvarią reklamą, paskyrą, ar įvaizdį. Svarbu paminėti, jog susikūrus ir susiplanavus įrašus, reikia sekti komentarus, žinutes, aktyviai dalyvauti diskusijose, ir kurti pridėtinę vertę savo paskyroms bei auginti pasitikėjimą, kuris šiuo metu yra vienas pagrindinių elementų tokioje gausybėje informacijos bei reklamos.

Socialinių tinklų įrašų planavimas bei valdymas yra pirmas žingsnis siekiant didinti potencialių klientų auditoriją, kitame straipsnyje aptarsiu kokią vertę turi kurti įrašas, ir kaip sukurti vertę kuriantį įrašą socialinėje paskyroje.

Rašyti komentarą