#Kaip rasti idėjų įrašams kurti

Ankščiau ar vėliau ateina momentas socialinių tinklų administratoriams, kai idėjos ir temos tiesiog atrodo ima ir pasibaigia. Natūralus klausimas, kaip komunikaciją dėlioti toliau, žemiau patarimai, kurie tokiu atveju tikrai padės stabilizuoti situaciją, laikinai panaikinant komunikacijos vakuumą ir randant naujas strategijas ar idėjas.

Trumpalaikis ir greitas komunikacijos stygiaus panaikinimas galimas šiais būdais:
– Pasitikrinti ką komunikuoja konkurentai, esu tikras, kad čia atsiras idėjų kaip patobulinti esamą komunikaciją, ką panaikinti, o kuo papildyti.
– Pasitikrinti ką komunikuoja konkurentai užsienyje. Jeigu pardavinėjate prekes, neretai pakaks tiesiog apsilankyti tiekėjo svetainėje ir rasite naujienas, kurias galite perkomunikuoti pas save.
– Dar vertėtų, pasitikrinti ir savo svetainę, galbūt kažkas liko nepapasakota?

Ilgalaikis sprendimas.
– Vienareikšmiškai, komunikacija stoja tais atvejais kuomet nustojamas pildyti žinių bagažas, pradėkite iš naujo, teskit kur sustojot, kitokio būdo kaip tik gilinti žinias savo srityje ar parduodamų prekių kategorijoje tiesiog nėra.
– Raskite informacijos šaltinius kurie nuolatos atnaujinami, skaitykite naujienas, padarykite tai rutininiu darbu, pvz kartą per savaitę peržiūrėti tam tikrus naujienų portalus ir oficialius pranešimus.
– Planuokite, turėkite apibendrintą ilgalaikę komunikacijos strategiją, tai gali būti temos savaitėms, mėnesiams su potemėmis, labai svarbu turėti aiškią strategiją, taip bus paprasčiau nenukrypti nuo bendros projekto temos ir išlaikyti ekspertiškumą klientų akyse, o tam tikrais atvejais padidinti konversijų procentą.

Rašyti komentarą