# Įrašai socialiniuose tinkluose

Kiekvienas įrašas socialiniame tinkle turi vienokį ar kitokį efektyvumą, trumpai aptarsiu kokie įrašai susilaukia didžiausio efektyvumo, kaip tai skatinti, bei nuo ko pradėti skatinant socialinių tinklų plėtrą savo verslui, prekei.

Vienas iš pagrindinių veiksnių lemiančių prekės pasisekimą, bei žmonių vienokį ar kitokį įsitraukimą socialiniuose tinkluose yra prekė, jei prekė yra deficitinė, unikali, ar personalizuojama dėmesio internete susilaukti yra paprasčiau, kai tuo tarpu standrtinės prekės ar paslaugos turi labai daug konkurentų bei analogų rinkoje, ir neretai laimi nebūtinai tas kas daro tai kokybiškiausiai (nors galiausiai tikrai kokybė nugali) tačiau pigios ir nekokybiškos prekės žaloja rinka, vartotojų pasitikėjimą, ir net gali sumažinti bendrą paslaugos / prekės pirkimą kitiems.

Visgi, kokybė visada bus svarbiausias rodiklis. Jei turite kokybišką prekę ar paslaugą, laikas plėstis socialinėje erdvėje. Lengviausia tai daryti ten, kur verslų ar tokio pobūdžio prekių tankis yra mažiausias, arba greičiausiai augantis. Šiuo metu, internetinės reklamos „Lombargini“ yra Instagram, augantis socialinis tinklas, rodantis visas indikacijas, jog jis užtikrintai žengs į lyderio pozicijas, jei jo tokiu dar negalima vadinti (diskutuotinas klausimas).

Visgi, eikime prie esmės. Didžiausio įsitraukimo sulaukia prekės bei informacija kuri yra atvaizduoajam grafiškai. Tam geriausia yra naudoti www.canva.com apie šį įrankį jau esu rašes, todėl daug nesiplėsiu, faktas, kad net ir nemokama įrankio versija yra labai galinga, ir poreikio naudoti premium nebus dar ilgai po to kai pradėsite kurti grafiškai atvaizduojamus įrašus socialiniuose tinkluose.

Kuriant įrašus, tekstas turi būti aiškus, trumpas ir konkretus. Geriausia jog įraše būtų įkomponuota nuotrauka, su jūsų teikiamos paslaugos ar prekės teikiamais privalumais, ar tiesiog „geras kadras“. Naudodami tokią strategiją, ir kurdami vertingą turinį kuris neša nauda jūsų vartotojui, sukuriame 30 įrašų naudodami Canva.com.

Sekantis žingsnis, einame į Later.com susikuriame paskyra, ir susiejame visus savo socialinius tinklus, t.y. Twitter, Instagram, Pinterest, Facebook.

Šiame etape, turėsime galvoti kūrybiškai, visos socialinės platformos naudoja #hastag, kuriuose atsiranda visi įrašai, kuriuose yra įrašyti Hashtag. Suprantu jūsų norą, pridėti jų daug, pasirodyti visur, ir pan. tačiau labai svarbu, jog suprastumėte, tikslas yra pritraukti kuo daugiau tikslinės audorijos, potencialių klientų, kurie galausiai iš jūsų pirktų. Taip pat, didelis kiekis Hashtag nėra toleruojamas ir socialinių tinklų, todėl pasistenkite, jog tai būtų tikslinė auditorija, o hashtag būtų populiarus. Strategija kurią aš naudoju, viso dedu tris Hashtag, du labai populiarūs, ir vienas ne populiarus, tačiau su mažai konkurencijos.

Pavyzdžiui, jei pardavinėjate šalikus su Lietuvos atributika, galite naudoti tokius hashtag: #lietuva (populiarus) #lithuania (jei pardavinėjate ir kitose šalyse) #šalikas (ne populiarus). Reikia reguliariai keisti, todėl atlikite tyrimą, kokie Hastag apskritai yra rinkoje kurioje bandote įsitvirtinti. Susikurkite planą, kiek laiko kokius naudosite.

Sekantis žingsnis, priklausomai nuo jūsų teikiamos paslaugos ar parduodamos prekės, turite išmokti suprasti savo auditoriją, todėl ekspermentuokite, talpinkite įrašus skirtingu laiku, pradėkite talpinti nuo 08:00 ir kas savaitę dėkite viena valanda vėliau. Stebėkite statistiką, kada įrašas pasiekia daugiausiai žmonių, koks turinys yra labiausiai mėgiamas jūsų potencialių klientų.

Sekantis svarbus dalykas, kurį turite nuolatos dayti, tai bendrauti su savo auditorija, visada atrašykite į komentarus, visada tikrinkite ar negavote privačių žinučių, atsakyti stenkitės greitai, aiškiai ir svarbiausia atvirai.

Atlikę visus šiuos žingsnius ir supratę kas yra jūsų potencialus klientas, ko jis ieško ir kas jam įdomiausia, pradėkite reklaminę kampaniją, ne didelę, tačiau vardan tolimesnio ekspermentavimo. Įrašai, kurie susilaukė didžiausio pasisekimo, yra verti būti parodytais daugiau žmonių. Bene visi socialiniai tinklai turi pasirinkimą „Paryškinti skelbimą“ t.y. iš jūsų įrašo, yra padaroma reklama, ir publikuojama žmonėms, kurie dar nėra jūsų audotorijos dalis. Taip sulauksite daugiau sekėjų, kurie tikriausiai ateityje konvertuosis į jūsų klientus.

Svarbiausia taisyklė, stebėkite statistiką, ir niekada nenustokite ekspermentuoti bei kartoti to kas sulaukia didžiausio pasisekimo, nuoseklus darbas ir kantrybė yra garantuotas kelias į sėkmę.

Rašyti komentarą